درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

تغییر تاریخ معرفی هدست XR سامسونگ | اپل مانع شد

  • کد خبر: ۱۸۱۱۴۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تغییر تاریخ معرفی هدست XR سامسونگ | اپل مانع شد
سامسونگ، ظاهراً به‌دلیل مشخصات فنی برجسته هدست اپل ویژن پرو که این شرکت به‌تازگی آن را معرفی کرده است، هدست XR خود را دیرتر عرضه می‌کند تا ویژگی‌های آن را بهبود ببخشد که در برابر رقیب کم نیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز،‌ با معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، حالا شرکت‌های مختلف، ازجمله رقیب اصلی اپل، یعنی سامسونگ، به‌دنبال ورود به این بازار هستند. حالا، طبق شایعه‌ای جدید، هدست واقعیت گسترده یا XR سامسونگ تا ژوئن ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد.

نزدیک به دو هفته پیش، اولین تصویر واقعی از نمونه اولیه هدست واقعیت گسترده سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد که باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره این محصول شد. به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها به‌دنبال عرضه زودهنگام این هدست بودند، اما معرفی اپل ویژن پرو برنامه‌های آن‌ها را تغییر داده است.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام Revegnus X در توییتی مدعی شده است که هدست واقعیت گسترده سامسونگ در ژوئن سال آینده میلادی (خرداد-تیر ۱۴۰۳) معرفی می‌شود. با وجود این، در این توییت به این موضوع اشاره نشده است که کاربران در این تاریخ قادر به خرید این هدست خواهند بود یا خیر. همان‌طور که می‌دانید، چندین ماه از معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل می‌گذرد، اما تا اوایل سال آینده کاربران قادر به خرید آن نخواهد بود.

اگرچه شایعه اخیر به معرفی هدست سامسونگ در اواسط ۲۰۲۴ اشاره می‌کند، انتظار نداریم که این محصول تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. علاوه‌براین، هدست کره‌ای‌ها احتمالاً در تعداد محدود و تنها در برخی کشورها برای فروش عرضه خواهد شد.

طبق شایعات قبلی، قدرت هدست XR سامسونگ را تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ تأمین می‌کند، همان تراشه‌ای که در سری گلکسی S22‌ مورد استفاده قرار گرفته است و عملکرد رضایت‌بخشی ندارد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، هدست واقعیت گسترده سامسونگ، برخلاف ویژن پرو، باتری داخلی خواهد داشت و به باتری خارجی وابسته نخواهد بود؛ البته، از آنجا که کره‌ای‌ها هنوز در حال طراحی هدست خود هستند، شاید این ویژگی تغییر کند و در نهایت شاهد استفاده از باتری خارجی باشیم. مسلماً در ماه‌های آینده گزارش‌ها و شایعات جدیدی درباره این محصول منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->